Izrada web sajta, seo optimizacija, internet marketing

Marketing na društvenim mrežama

Marketing na društvenim mrežama, reklama na drustvenim mrezama, reklama na društvenim mrežama, Analiza Tržišta, konkurencija, analiza konkurencije, Keywords, SEO, Ključne reči, optimizcija, Marketing, reklama, Digitalni marketing

Sve što smo pisali pre ovog teksta je pokušaj da Vam objasnim koncept SEO marketinga i njegove mogućnosti i šanse. U svakom tekstu se provlačila linija koliko je bitno napraviti strategiju kako prodavati, ali smo isto tako pokušavali da objasnimo koliko je bitno i kome prodavati. Setite se google analitike i demografskih informacija, setite se ključnih reči, niša, analize tržišta, slika i videa, sadržaja…

Sve o čemu smo pričali, radimo da bi ono što mi nudimo, najlakše i najbrže stiglo do nekoga kome baš to treba. Ne želimo da prodajemo trotinete penzionerima, ne želimo da prodajemo akumulatore biciklistima… dakle znamo šta ne želimo, ali bi trebalo da znamo i šta želimo.
Ako ste ispratili sve korake, znate da prvo želimo da znamo šta tačno prodajemo. Svim analizama i statistikama, procenama i alatima, saznali smo ko je naša ciljna grupa, gde živi, kog je pola, uzrasta, koja su interesovanja, kog obrazovanja je ciljna grupa. Dakle znamo ciljeve, sad samo treba da ponudimo.

Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest, Tumblr, Snapchat… Svi znamo šta su društvene mreže, kako se koriste i da imaju bogate vlasnike. Manji broj ljudi koristi 20% potencijala društvenih mreža, uglavnom se objavljuju slike, neki tekstovi, nudim, tražim i sl.

Šta nam pruža marketing na društvenim mrežama?

Nakratko ćemo se prebaciti na kreiranje naloga na društvenoj mreži, recimo facebook. Kada upišete mail i lozinku koju želite da koristite, vreme je da se pozabavite kreiranjem profila. Tada unosite lične podatke, ime i prezime, pol, godinu rođenja, zanimanje, interesovanja, obrazovanje, sliku, nešto o sebi… Zvuči poznato?
Dok google obrađuje informacije na osnovu podataka koje dobija učeći o vašim interesovanjim i navikama, društvenim mrežama ste sve te podatke dali na tacni. Bez muke i bez mnogo truda, sve što nam je potrebno nalazi se na jednom mestu.

Marketing na društvenim mrežama, reklama na drustvenim mrezama, reklama na društvenim mrežama, Slike, Slike na sajtu, Konkurencija, analiza konkurencije, Google servisi, google search, google analytics, google analitika, google search konzola, Seo optimizacija, internet reklamiranje, Google penali, Keywords, SEO, Ključne reči, optimizacija, Marketing, reklama, Digitalni marketing, google reklama
Marketing na društvenim mrežama, reklama na drustvenim mrezama, reklama na društvenim mrežama, Account management, Keywords, SEO, Ključne reči, optimizcija, Marketing, reklama, Digitalni marketing

Princip reklame na društvenim mrežama

Sada znamo šta nam treba, znamo i gde da nađemo. Ipak, reklamiranje na društvenim mrežama iziskuje malo „out of the box“ razmišljanja. Nije dovoljno da samo nešto objavite, pa da svi polude za Vama. Nije dovoljno ni da stavite najnižu cenu, ako nešto prodajete. Za socijalne mreže, kao i za čitav koncept internet marketinga, potrebno je da budete drugačiji. Potrebno je da svojom specifičnošću pronađete način da privučete ciljanu grupu, da zainteresujete dovoljan broj pratilaca. Povećanjem broja pratilaca, povećava se broj deljenja Vaših objava, povećava se broj poseta na sajtu, povećava se broj konverzija, i na kraju, penjete se na google listi relevantnih sajtova.

Ali stići dotle… Potrebno je sakupljati podatke, ispravljati greške (kojih će sigurno biti), i biti strpljiv.

Reklama na društvenim mrežama

Reklama na društvenim mrežama mora biti, kao i sve do sada, autorsko delo. Najveći rezultat uvek daje video, ali ne može se za sve napraviti video. Dozvolite sebi da budete kreativni. Pogledajte konkurenciju, kako se oni reklamiraju. Definišite šta Vam se sviđa, šta ne. Pronađite neku zlatnu sredinu, a zatim napravite nešto drugačije, nešto novo, nešto neobično. Upakujte u neku zanimljivu objavu i postavite na mrežu. Posle nekoliko dana, ponovite postupak, ali ovoga puta za drugi proizvod ili uslugu. Otkrijte gde su najbolje reakcije publike, da bi znali gde imate najbolju prođu, a zatim malo veći fokus postavite upravo na to.

Poenta je da prikupite što više pratilaca, a zatim da ih naterate svojim objavam da dele informacije o Vama. Ako ste dovoljno zanimljivi, publika će se progresivo uvećavati. Ukoliko stagnirate, menjajte pristup, nešto ste propustili. Analizirajte ponovo sve dok ne otkrijete gde ste omanuli, pa sve ispočetka. Da li sam spomenuo da je strpljenje najbitnije?

Za svaku Vašu ideju za biznis, mi imamo ideju za reklamu!

Rezultat koji se može izmeriti