Izrada web sajta, seo optimizacija, internet marketing

Provera Kvaliteta Sajta

Slike, Slike na sajtu, Site audit, Provera sajta, provera sajtova, Konkurencija, analiza konkurencije, SEO optimizacija, Google penai, Izrada web sajta, Keywords, SEO, Ključne reči, optimizcija, Marketing, reklama, Digitalni marketing

Site audit (ili bukvalno prevedeno „provera kvaliteta sajta“), je početak rada na internet marketingu, posebno za SEO optimizaciju.
Ako želite da budete što bliže vrhu na organskim google pretragama, svaki segment sajta i marketinga mora funkcionisati savršeno. Pošto  marketing kreće od usluga koje nudite, kao početnu tačku uvek uzimamo web prezentaciju, sajt ili online prodavnicu, i oko toga počinjemo izgradnju marketinga. Ukoliko nemate svoju prezentaciju na internetu, posao je prilično lakši, jer počinjemo od nule. Međutim, ukoliko imate svoju web prezentaciju, i želite da je iskoristite iz bilo kog razloga, prva stvar koju je potrebno uraditi je provera sajta (site audit), pre bilo čega drugog.

Iako možda neko može pomisliti da je to gledanje sajta uz kaficu, i odlučivanje šta mi se sviđa, a šta ne, provera kvaliteta je prilično zahtevan i složen posao. Na stranu vizuelni prikaz, u startu se možemo složiti da su ukusi različiti. Raspored elemenata na stranama, kvalitet izrade i način rada je ono što nam je potrebno da proverimo kada je u pitanju provera sajta.

Pored navedenih tehničkih stvari, kada se radi site audit analiziraju se i delovi Vaše prezentacije koji se vezuju za marketing. Backlinks (linkovi ka vama), tehničke greške, analiza ključnih reči, link juice, itd

Site audit - Raspored Elemenata i Boja

Raspored elemenata je deo ,koji bi svaki dizajner koji drži do sebe, uradio onako kako korisnik zapoveda. Psihologija dizajna se bavi načinom na koji raspoređujete sadržaje na stranama, od početne do kontakta. Poznate je da svako oko zapne na „gore levo a ispod navigacije“, pa shodno tome postavljamo ono što nam je primarno, da bi zadržali korisnike što duže. Psihologija boja kaže da ljudsko oko ima duplo više receptora za crvenu boju (otud crveno na semaforu i znakovima, itd). Međutim, pošto smo naučeni da je crveno opasnost, izbegavaćemo je u širokom luku. To opet znači da moramo izabrati boje koje se uklapaju u našu koncepciju a nisu crvena. Dalje, da li je prezentacija optimizovana za mobilne telefone (responsive) ili nije. Ako se pitate zašto, dovoljno je reći da 87% populacije ima struju, a 95% iste te populacije ima mobilni telefon. Za sada toliko o gledanju uz kaficu.

Site audit - Kvalitet Izrade

Kvalitet izrade je pečat dizajnera. Ima ih koji rade samo minimalistički dizajn, ima koji vole vašar, ima nas raznih. Ipak, kvalitet ,po mom mišljenju, mora na neki način biti standardizovan. Čime god se bavili, svako ko uđe na Vaš sajt  mora biti zadovoljan. Odnos ponude i prikaza mora biti što realniji ako želite da Vaš sajt ispuni svoju svrhu. Negde će biti potrebno više teksta, negde više vizuelnih prikaza, ali ako želimo da uradimo ono što je potrebno, moramo utvrditi šta je nepotrebno i to zameniti kvalitetnim sadržajem. Provera sajta je upravo način da dobijemo odgovore i na ova pitanja.

Site audit, Provera sajta, provera sajtova, web dizajn, izrada web sajta, cena izrade sajta, konkurencija, analiza konkurencije
Site audit, Provera sajta, provera sajtova, Izrada web sajta, seo optimizacija, internet marketing

Site audit - Način Rada

Način rada je onaj deo ispod „haube“. Možda Vi to ne vidite, ali je tu i veoma je bitno. U današnje vreme se prezentacije prave na raznorazne načine. Od raznih CMS-ova (wordpress, joomla, hubspot i sl), do ručnog kodiranja za platforme koje su prilično zahtevne (uglavnom velike kompanije). Način rada prezentacije je bitan, jer od njega zavisi kako će, recimo, google oceniti Vaš sajt. Ako je previše spor, koristi previše skripti, loše napisan kod ili bilo šta slično, loša ocena od pretraživača će Vas prilično oboriti na pretragama.
Na kraju, dobijate detaljan izveštaj o Vašoj prezentaciji, sa konkretnim predlozima šta je činiti.

Za svaku Vašu ideju za biznis, mi imamo ideju za reklamu!

Rezultat koji se može izmeriti