Izrada web sajta, seo optimizacija, internet marketing

Visual imagery marketing

Slike, Slike na sajtu, Izrada Web Sajta, cena izrade sajta, google servisi, google search console, google search konzola, google analytics, google analitika, google business

U današnje vreme, SEO optimizacija je postala grana rada na internetu (online i offline) koja zahteva visok nivo znanja i analiziranja. Obzirom da je internet prostor prilično bogat ponudama iz svih niša, da bi se probili, morate biti prilično domišljati i spretni.

Google već duže vreme SEO optimizaciju gleda očima korisnika, i da bi se probili ka vrhu, ne treba pratiti šta se dopada nekom google robotu, već šta bi korisnici voleli da vide na sajtu. Sa druge strane, korisnici su postali razmaženi. Sa napretkom mobilnih telefona, napredovali su i pretraživači, sve je sada brže, lakše se nalazi, ali korisnici imaju se manje strpljenja. Ne žele mnogo da čitaju, već se traži instant rezultat.

Slike, kao deo internet strategije i SEO optimizacije, imaju sve veću ulogu u rangiranju sajta na pretraživaču. Korisnici više vole da pogledom na sliku reše sve nedoumice, čak i pre nego što nastave dalje sa čitanjem, slika može ili da odvrati korisnika, ili da ga privuče da pogleda više.

Važnost Autorske Slike

Sa druge strane, google voli da isprati sliku do originalnog vlasnika, tako da ako Vam se svidela neka slika na netu, razmislite dva puta pre nego što je postavite kod Vas na prezentaciji. Prvo, moguće je da podleže autorskim pravima, tako da ako nemate pismenu dozvolu vlasnika slike da možete da je koristite, savetujem Vam da izbegavate korišćenje iste. Sa druge strane, iako imate dozvolu da objavite neku sliku, najmanje koristi od te slike imaće upravo Vaša prezentacija. Originalno, ta slika je postavljena na nekom drugom sajtu, i google to zna. Svaki put kada podelite nečije tuđe vlasništvo, dali ste signal google-u da volite da kopirate druge, a vlasniku slike da ima sadržaj koji drugi korisnici vole da dele. Vidite li sada i sami ko ima najviše koristi?

Marketing na društvenim mrežama, reklama na drustvenim mrezama, reklama na društvenim mrežama, Slike, Slike na sajtu, Konkurencija, analiza konkurencije, Google servisi, google search, google analytics, google analitika, google search konzola, Seo optimizacija, internet reklamiranje, Google penali, Keywords, SEO, Ključne reči, optimizacija, Marketing, reklama, Digitalni marketing, google reklama
Slike, Slike na sajtu, Site audit, Provera sajta, provera sajtova, Konkurencija, analiza konkurencije, SEO optimizacija, Google penai, Izrada web sajta, Keywords, SEO, Ključne reči, optimizcija, Marketing, reklama, Digitalni marketing

Naslov, Tagovi i Opisi Slika

Ukoliko postavljate sliku na Vaš sajt, vodite računa da ta slika bude autorsko delo, da se nigde nije pojavila pre nego ste je postavili kod Vas. Jako je bitno da slika ima ime, i to ime da bude u uskoj vezi sa onim o čemu se govori na sajtu ili strani. Slika mora imati i opis, jer često slepi ljudi koriste internet, i ako Vaša slika nema opis, software za čitanje neće moći da opiše sadržaj slike (dakle nije samo do marketinga, već i do potrebe da brinemo i o ljudima koji imaju poteškoće u korišćenju interneta). Takođe, slika mora sadržati i alternativni tekst, gde je pametno korišćenje ključnih reči u tom tekstu. Na taj način pomažete google-u da lakše pronađe sadržaj za korisnika. Za uzvrat, google će korisnika odvesti na Vaš sajt preko slike.

Nemojte olako shvatati marketing korišćenjem slika. Svakim danom sve je naprednija pretraga slika, a rezultati u SEO optimizaciji su sve, samo ne zanemarljivi.

Slike na sajtu

Kada birate slike koje bi ste postavili na sajt, uvek imajte na umu da ta slika mora imati neko značenje. Nema smisla postavljati morsku zvezdu u članak sa auto gumama. Ako se auto guma zove morska zvezda, onda je to neki smisao, ali nemojte postavljati sliku da bi se svidela Vama. Kao što smo već pomenuli, potrudite se da sve, pa i slike, Vaše korisnike približe onome što pokušavaju da nađu. Slike na sajtu trebaju da budu deo priče, a ne ukras. Sve slike koje postavite, moraju imati neko svoje mesto, neki razlog, neku poruku i neki smisao zašto se pojavljuju baš tu i baš tada. Ukoliko uklopite sve gore navedeno, od kvaliteta, preko opisa i jedinstvenosti slike, Vaš trud će Vam se mnogostruko vratiti kroz google pretragu.

Za svaku Vašu ideju za biznis, mi imamo ideju za reklamu!

Rezultat koji se može izmeriti